صفحه اصلی > هدفمندسازی یارانه ها > ستاد هدفمندسازی یارانه ها 

ستاد هدفمندسازی یارانه ها

برقراری سامانه 122 در آبفای گيلان جهت پاسخگويی در راستای هدفمند سازی يارانه ها

 

جلسه ستاد هدفمند سازی یارانه ها در دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد در خصوص برقراري سامانه 122 برگزار گرديد .

معاون خدمات مشترکین و درآمد با اشاره به جلسه مورخ 2 دیماه 1389 در تهران و سخنان مهندس ثمره هاشمی مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص نحوه برقراری ارتباط مردم با سازمان از طریق سامانه 122 عنوان نمود : 122 پل ارتباطی ما و مردم است که از این طریق مشکلات و نقطه نظرات خود را به گوش مسئولین می رسانند .

معاون خدمات مشترکین و درآمد افزود : با توجه به اینکه بحث اطلاع رسانی درست به مردم مد نظر است باید افرادی که پاسخگوی مشکلات مردم از طریق سامانه 122 می باشند آگاه و آشنا به امور بوده و پیگیر مشکلات مردم باشند .

در ادامه سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی نکاتی را بیان نمود وی با اشاره به تأکید مدیرعامل در کنترل سیستم پاسخگویی 122 در شهرستانها و استفاده از افراد آگاه برای پاسخگویی افزود : با توجه به ضرورت برقراری این سیستم ، خریداری نرم افزار 122 در دست اقدام می باشد. وی به نحوه بکارگیری نیروها و همچنین امکانات مورد نیاز اشاره نمود و این کار را یک امر بسیار مهم در راستای هدفمندی یارانه ها عنوان کرد .

سپس سرپرست معاونت بهره برداری دیدگاههای خود را درخصوص نحوه اجرایی شدن این تصمیمات ایراد کرد و در ادامه مدیر روابط عمومی در خصوص نحوه اطلاع رسانی نکاتی را به سمع حاضران رساند. در پايان موارد مذكور با رآي اكثريت آراء به تصويب رسيد.

دومين جلسه ستاد هدفمند كردن يارانه ها در آبفای گيلان برگزار شد.

دومين جلسه ستاد هدفمند كردن يارانه ها با حضور مديريت محترم عامل و اعضاي ستاد متشكل از معاونين، مدير امور رشت و مدير روابط عمومي اين شركت برگزار گرديد .

در اين جلسه معاونت خدمات مشتركين و درآمد ضمن پيگيري مصوبات جلسه پيشين در خصوص جلسه اي كه روز گذشته در تهران برگزار گرديد نكاتي را به سمع حاضران رساند وي گفت در اين جلسه وزير محترم نيرو تاكيداتي را بر لزوم اجراي درست اين طرح و پياده سازي آن بيان داشتند وي سخترين قبض را قبض اول براي توزيع عنوان نمود كه بايد در آن دقت فراواني شود و در ادامه مهندس ثمره هاشمي مدير عامل شركت مهندسي اب و فاضلاب كشور بر لزوم تشكيل جلسات و پي گيريهاي لازم تاكيد داشتند و پياده سازي تعرفه ها را يك امر مهم دانستند بخصوص در مرحله اول كه مرحله اجرا است و ايشان تاكيد داشتند كه فقط بايد يك نفر آن هم مدير عامل شركت در خصوص افزايش تعرفه ها مصاحبه نمايد. در ادامه معاون امور مشتركين و درآمد در خصوص اطلاع رساني گفت : تهيه بروشور بصورت يكسان در سراسر كشور انجام ميشود و در سايتها هم بايد به نحو مطلوب در خصوص نرخها و افزايش آبها و همچنين لزوم رعايت اصلاح الگوي مصرف اطلاع رساني شود .

پس از آن مهندس روشن روان مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري گيلان با تأكيد بر لزوم اطلاع رساني مستمر و دقيق جهت آگاه سازي مشتركين عنوان نمود آگاهي مسئولين و اعضاء ستاد جهت هدفمند كردن يارانه ها و پاسخگويي به مشتركين بسيار موثر است وي همچنين تصريح كرد : مسئوليت سنگيني از روز 28 آذر 1389 به عهده اعضاء ستاد گذاشته شده و بايد يك سيستم و آرشيو اطلاعات از جلسات و صورتجلسات هدفمندسازي يارانه ها داشته باشيم.
مهندس روشن روان در پايان با تآكيد بر خريد كنتورهاي مورد نياز افزود : ظرف 72 ساعت نصب كنتورهاي مورد درخواست بايد انجام پذيرد و همكاري لازم بين واحدهاي مختلف براي اجراي درست و بهتر اين طرح ايجاد گردد .

 



شناسنامه صفحه
عنوان صفحه : ستاد هدفمندسازی یارانه ها
مرجع اطلاعات : مرجع اطلاعات تنظیم نشده است
توسط :
آخرین به روزرسانی : 1397/03/07