صفحه اصلی > خدمات مشترکین > سامانه های ارتباط تلفنی > مرکز ارتباطات مردمی 122 

مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲

با هدف تسهيل و تسريع خدمات رسانی به مشتركين در حوادث آب و فاضلاب، مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا پاسخگوی سوالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب می باشد.

 

سامانه 122 خدمات شبانه روزی آب و فاضلاب

 

مرکز ۱۲۲ مرجعي متمركز براي راهنمايي مشتركين در حوادث آب و فاضلاب بوده و با هدف پاسخگویی سریع ، دقیق و شبانه روزی به خواسته هاي تماس گيرندگان راه اندازی شده است. با بهره گیری از این سیستم مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان کاهش یافته و موجب تسریع در ارائه خدمات بهتر به مشتركين استان می شود.

در این مرکز بعد از گرفتن آدرس مشترك و پرسش از چگونگي و نوع حادثه، سريعا آدرس به منظور اعزام اكيپ تعميراتي به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت می پذیرد.
به واسطه همکاری مردم با این مرکز و گزارشات به موقع که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب می گردد، تمام فعاليتها توسط رايانه ثبت و جهت بهبود فرآیند های مرتبط در حوادث بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

 



شناسنامه صفحه
عنوان صفحه : مرکز ارتباطات مردمی 122
مرجع اطلاعات : مرجع اطلاعات تنظیم نشده است
توسط : مدیر سیستم
آخرین به روزرسانی : 1398/10/24